Napište nám. Rádi Vám poradíme. info@jawa-korda.cz

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Popis produktu

Legendární moped Manet-Korado se vrací v novém provedení Euro5. Od roku 2020 probíhal vývoj tohoto modelu na základě zkušeností zákazníků a prodejců z provozu modelu Euro4. Nový model mopedu mpKorado Supermaxi 50 EFI Euro5 je vyvinut ve spolupráci výrobce, zákazníků a techniků v ČR a SR a splňuje již veškeré standardy kvality, které jsme po výrobci požadovali. Moped je vyvinut tak, aby vyhovoval našim zákazníkům v ČR, SR a celé EU. Moped je postaven z kvalitních komponentů a zvýšila se také výstupní kontrola kvality. Jednotlivé součásti jsou navrženy s důrazem na dlouholetou životnost, příkladem mohou být blatníky z nerez oceli.

Vzhledem k vývoji emisních Euro norem se jedná pravděpodobně o poslední model benzinového mopedu, který bude na evropský trh uveden. Budoucnost patří bezemisním strojům. Tímto modelem chceme oslovit ty z Vás, kteří by rádi vlastnili malý, lehký moped jako byl námi dovážený Manet-Korado, nebo moped Babetta s malou spotřebou benzinu, velkým dojezdem na 1 nádrž až 200Km levnou údržbou a levnými náhradními díly, které budou dostupné i za mnoho let.

Novinka pro sezonu 2022/2023 se jmenuje: mpKorado SUPERMAXI 50 EFI Euro5.

Jedná se o malý lehký benzinový moped splňující přísnou emisní normu EURO 5.

 

Náš moped je "jediný opravdový moped se šlapadly" na českém trhu!!!

Jednosedadlový moped je homologován pro 1 osobu a celková nosnost je necelých 170Kg. Oproti původnímu mopedu Manet-Korado má spoustu výhod a to:

Nový 4taktní motor s nízkou spotřebou a vstřikováním EFI místo karburátoru, co oceníte hlavně v zimním období. Bez problému startuje i v zimě. Spotřeba se pohybuje maximálně do 2L benzinu na 100Km, což ocení všichni, kdo chtějí jezdit za minimální náklady. Moped je vybaven tak aby splňoval předpisy EU o provozu na pozemních komunikacích. V základní výbavě je tedy vybaven blinkry, zrcátky, tachometrem s EFI kontrolkou, spínací skříňkou a stojanem. Moped má nově baterii a elektrický startér, což je velká výhoda.

Výhody oproti modelu Euro 4:

Nový model Euro 5 je postaven na větší 14palcová kola a tak je konečně vhodný i pro jízdu v lehkém terénu. Vyvinuta je nová verze motoru a všech komponentů, které se ukázaly jako nevyhovující.

Níže je několik zásadních změn oproti modelu Euro4:

1. větší kola (14”) oproti dříve 12” a kvalitnější pneumatiky a kvalitnější brzdy

2. nové blatníky z nerez oceli

3. nová přední vidlice (silnější než dříve)

4. nový krk řízení (silnější než dříve) moped se lépe ovládá a zatáčí

5. upravený podvozek – pevnější a vyztužený rám

6. vylepšený rychloměr přesnější s diodou signalizující závadu EFI systému

7. upravena nádrž paliva, nyní už čerpadlo nasává benzin až u dna, a tak je využita celá kapacita nádrže

8. nový emisní systém Euro5, výkon motoru je lepší a stabilnější a je zde OBD konektor pro diagnostiku a úpravy EFI systému

9. Nová LED světla přední i zadní a nové blinkry

10. Nerezová řídítka

11. kvalitnější a lepe uchycený výfuk

12. nový pevnější hlavní stojan

13. kvalitnější kliky šlapadel a šlapadla

14. držák SPZ pod zadním světlem

15. nové barvy plastů modrá, červená, zelená a grafitově šedá – barva lesk s novými polepy u obou modelů jednosedadlového i dvousedadlového mopedu

16. nové kvalitnější sedlo

17. nová kvalitnější baterie s vyšší kapacitou

 

Mezi další výhody patří:

Nízká zákonná pojistka cca do 200Kč/rok.

Nepodléhá kontrole STK - jednou moped zaregistrujete na malou RZ viz foto a už nikam nikdy nemusíte na kontrolu což je také výhoda oproti malým motocyklům s řazením, kde je nutné pravidelně jezdit na STK.

Jelikož nemá řazení jen rozběhovou spojku v oleji, může ho řídit každý držitel řidičského oprávnění sk. B, což u podobných malých motocyklů s řazením a více převodovými stupni není možné!!!

Na mopedu lze nouzově šlapat jako na kole.

Levné náhradní díly.

Servisní síť v celé ČR s SR a do budoucna také v celé EU.

U stávajícího jednosedadlového mopedu je možnost montáže zadního kufru, nebo košíku tak jako to bylo u mopedu Manet-Korado.

Barevné provedení: modrá, červená, zelená a grafitově šedá

 

Technické údaje:

Rozměry (délka x šířka x výška):

jednosedlo 1600 x 805 x 1080 mm

dvousedlo 1790 x805 x 1080 mm

Rozvor: 1100 mm
Výška sedla: 850 mm
Provozní hmotnost: 68 kg
Největší technicky povolená hmotnost: 235 kg
Spotřeba: 1,9 l / 100 km
Kapacita palivové nádrže: 3,5 l
Typ paliva: Natural 95
Brzdy: přední/zadní: ruční / ruční obě bubnové
Rozměr pneu: přední/zadní: 2.75 - 14 / 2.75 - 14
Startovací systém: elektrický CDI / startování nohou
Typ motoru: 4 dobý, jednoválec
Objem: 49 ccm
Výkon: 2,0 kW / 7500 rpm
Dávkování paliva: vstřikování EFI
Chlazení: vzduchem
Maximální rychlost: 45 km/h
Převodovka: automat
Baterie: 12V/ 5Ah

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Kdy zboží obdržím? zavřít

Na dotaz

DPD CZ 120 Kč v pátek 1. 3.
Bublinková obálka - kalendáře, díly do 50g 90 Kč v pátek 1. 3.
PPL 120 Kč v pátek 1. 3.
Česká pošta - Balík do ruky 150 Kč v pátek 1. 3.
Česká pošta - Balík na poštu 140 Kč v pátek 1. 3.
Česká pošta - Balík do balíkovny 60 Kč v pátek 1. 3.
Osobní odběr zdarma dnes
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.