Reklamace
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Při reklamaci produktů jako např. zapalování, regulátory zapalování, válce, klikové hřídele, písty a další zboží, vyžadující odbornou montáž, může prodávající požadovat potvrzení o odborné montáži. Zda bude prodávající toto potvrzení vyžadovat, usoudí dle závažnosti vady produktu.
- Prodávající se zavazuje zákazníka informovat, nejpozději do sedmi dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.